Sunday, May 18, 2008

Desas-desus 4 Menteri Kabinet akan lompat parti.

Mana datang pulak desas-desus 4 Menteri kabinet nak lompat parti ni? Macam-macam khabar angin yang semua nya akan berakhir dengan perpecahan umat Melayu.

Gajah sesama gajah bertarung akar umbi menjadi mangsa. Semua pemimpin turun ke bawah berceramah dan bersyarah minta kita bersatu dan jangan berpecah. Tetapi sesama mereka terus bertelagah.

"BERSATU, BERSETIA, BERKHIDMAT"

3 comments:

raveendran nair said...

Di manakah berlaku kesilapan. Selama ini, BN nampak kukuh dari segi perpaduan sesama anggota komponen tetapi hari ini setelah 8 Mac 2008, perpaduan yang dicanangkan selama ini tidaklah sekuat mana. Hakikat yang perlu kita terima ialah, walaupun kuasa 2/3 telah dipecahkan namun rakyat masih memberikan mandat kepada BN untuk memerintah negara tetapi perang psikologi yang dijalankan oleh PR telah berjaya merobohkan keyakinan anggota komponen sesama rakan sendiri. BN sepatutnya mengukuhkan perpaduan dan tidak terpengaruh dengan perang psokologi yang dijalankan oleh PR.

Mazlan, said...

Inilah "life cycle" kita akan hadapi dalam apa jua bidang. Bila sampai ke tahap maksima kena buat adjustmen. Kalau tidak hari ini besok. Kalau tak besok lusa.
Refer sejarah, mana-mana juga civilisation akan menghadapi peak time dan downtime.
Mahathir pun attack kiri kanan. Tapi apakah dia tahu bahawa apa yang berlaku hari ini adalah apa yang kita telah buat kelmarin?

Oche said...

Nama saya Yusri aisyah, saya dari malaysia, sila mendengar, beberapa pemberi pinjaman di sini tidak bersedia untuk membantu anda, semua mereka hanya mahu di sini adalah untuk merobek anda wang yang diperolehi keras anda. Suami saya dan saya, mendapatkan pinjaman daripada peminjam yang berbeza dalam talian tetapi pada akhirnya, kita telah ditipu dan ditipu wang kita tanpa mendapat pinjaman kami dari syarikat-syarikat pinjaman yang berbeza dalam talian.
Kami juga meminjam wang untuk membayar untuk pemberi pinjaman dalam talian ini tetapi pada akhirnya, kita mendapat apa-apa.
Suami saya dan saya berada dalam hutang, dan kami tidak mempunyai sesiapa untuk lari ke tolong, perniagaan keluarga kami telah dimusnahkan dan kita di mana tidak dapat untuk mendapatkan wang untuk memenuhi perbelanjaan harian sehingga kita telah diperkenalkan kepada Puan Glory yang membantu kami dengan menawarkan kami jumlah pinjaman tidak bercagar sebanyak $ 150,000 tanpa cagaran.
Untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk mencapai Puan Glory atau mengikuti prosedur pinjaman, hubungi saya melalui e-mel saya: aisyahyu7@gmail.com
Atau anda boleh menghantar e-mel kepada Puan Maha Suci: gloryloanfirm@gmail.com