Thursday, July 3, 2008

Mufti dan Tok Iman kena masuk gay club,jangan dok bersyarah di luar saja.


Langkah atasi homoseksual

KERAJAAN digesa mengambil langkah segera menangani gejala homoseksual yang semakin berleluasa di negara ini bagi mengelak penyakit sosial itu menjadi barah yang menghancurkan masyarakat. Datuk Abdul Rahman Dahlan (BN-Kota Belud), berkata kerajaan perlu tampil dengan data yang bersandarkan kaji selidik tertentu bagi membuktikan kepada masyarakat bahawa gejala ini wujud dan sedang berleluasa. “Tindakan ini penting supaya bila ada isu homoseksual dibangkitkan, masyarakat kita tidak terkejut dan dapat menerimanya dengan terbuka. Kita perlu beri kefahaman dan kesedaran kepada masyarakat bahawa gejala homoseksual seperti penyakit Aids dan gejala penyalahgunaan dadah.
“Dulu orang ramai sukar menerima ada orang terbabit dengan gejala dadah, tetapi apabila kerajaan mendedahkan kegiatan berkenaan, orang ramai menerima gejala itu memang berleluasa,” katanya ketika membahaskan usul Kajian Separuh Penggal Rancangan Malaysia Kesembilan (RMK-9).

*Kalau Mufti-mufti dan Tok Iman masuk sendiri ke Gay Club dan menyamar dengan pakai jeans dan T Shirt mungkin minda mereka lebih terbuka bahawa memang wujud gejala homoseksual yang serius sekarang ini. Banyak berlaku perceraian di mana suami seorang gay dan mengabaikan isteri mereka.


Naik GELI GELEMAN dengar....

No comments: